آ
-
آشکارسازی
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
آموزش
تحلیل محتوای کتابهای دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضههای نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
-
آموزش
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
-
آموزش اخلاق
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
-
آموزش عالی
شناسایی نشانگرهای هدفهای برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
-
آموزش فلسفه برای کودکان
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
آموزش هنر
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
ا
-
اخلاق مراقبت
برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
-
اشتراکگذاری
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
اشتیاق به ارتباط
تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعهشناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
-
انعطافپذیری
تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
-
اهداف اجتماعی
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
-
ایفای نقش
تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعهشناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
ب
-
برنامة آموزشی
اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیتپذیری تحصیلی بر سرزندگیتحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
-
برنامه درسی
برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
-
برنامه درسی
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
-
برنامه درسی
شناسایی نشانگرهای هدفهای برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
-
برنامه درسی
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
-
برنامه درسی
شناسایی عوامل تسهیلکننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
-
برنامه درسی پنهان
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
-
برنامه درسی تلفیقی (درهمتنیده
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
-
برنامه درسی محیط
شناسایی عوامل تسهیلکننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
-
بروندادهای برنامه درسی
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
-
بهزیستی تحصیلی
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
پ
-
پایاننامه دکتری
شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایاننامههای دکتری و مقایسه آن بین گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
-
پایۀ نهم
ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ نهم بر اساس نظریۀ فنهیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
-
پدیدارشناسی
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
ت
-
تجارب زیسته
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
-
تجربه زیسته
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتابهای دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضههای نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
-
تربیت اقتصادی
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
-
تربیت جنسی
مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
-
تعمق
تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
-
تفکر زیباییشناختی
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
تفکر فلسفی
تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
ج
-
جامعهپذیری
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
جامعه شناختی معنایی
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
جامعیت
تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
چ
-
چارچوب برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
خ
-
خلاقیت
طراحی الگوی زیباییشناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی: مطالعهای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
-
خودپنداشت تحصیلی
رابطۀ ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
د
-
دانشآموزان
رابطۀ ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
-
دانشآموزان
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
-
دانشآموزان متوسطه
تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعهشناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
-
دانش ضمنی
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
دانشگاه نسل چهارم
شناسایی نشانگرهای هدفهای برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
-
درس تفکر و سواد رسانهای
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
-
دوره ابتدایی
طراحی الگوی زیباییشناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی: مطالعهای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
-
دوره ابتدایی
برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
-
دوره ابتدایی
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
-
دوره ابتدایی
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
دوره تحصیلات تکمیلی
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
دوره متوسطه
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
ذ
-
ذهنآگاهی
رابطۀ ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
ر
-
راهبران آموزشی و تربیتی
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
-
رشته روانشناسی
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
رفتار غیرمولد تحصیلی
رابطۀ ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
-
روش تحقیق
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
رویکردهای فردی
شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایاننامههای دکتری و مقایسه آن بین گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
-
رویکردهای گروهی
شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایاننامههای دکتری و مقایسه آن بین گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
ز
-
زیباییشناسی
طراحی الگوی زیباییشناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی: مطالعهای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
س
-
سرزندگی تحصیلی
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیتپذیری تحصیلی بر سرزندگیتحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
-
سطوح تفکر فنهیلی
ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ نهم بر اساس نظریۀ فنهیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
-
سنتز پژوهی
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
-
سنتزپژوهی
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
-
سواد
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
-
سواد فرهنگی
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
-
سیاست
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
ش
-
شجاعت اخلاقی
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
-
ششم ابتدایی
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
ع
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعهشناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
-
عناصر برنامه درسی
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
عناصر برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
-
عوامل تسهیلکننده
شناسایی عوامل تسهیلکننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
ف
-
فرایندها
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
-
فرایند یاددهی- یادگیری
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
-
فضای آموزشی
طراحی الگوی زیباییشناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی: مطالعهای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
ک
-
کارآفرینی
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
-
کتاب تفکر و پژوهش
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
کتاب های دوره پنجم ابتدایی
تحلیل محتوای کتابهای دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضههای نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
-
کرامت انسانی
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
م
-
مؤلفههای آموزش کارآفرینی
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
-
محیط کار
شناسایی عوامل تسهیلکننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
-
مدارس ابتدایی
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
-
مزایا و معایب
شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایاننامههای دکتری و مقایسه آن بین گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
-
مسئولیتپذیری تحصیلی
اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیتپذیری تحصیلی بر سرزندگیتحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
-
معلم
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
معلمان
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
-
مفروضه های نظام سلامت
تحلیل محتوای کتابهای دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضههای نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
ن
-
نظریه داده بنیاد
مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
-
نقش مادرانه
برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
-
نمره نقاشی
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
نوجوانان
مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
ه
-
هدف
شناسایی نشانگرهای هدفهای برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
-
هندسه
ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ نهم بر اساس نظریۀ فنهیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
-
هنر
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
هیجانهای تحصیلی
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
ی
-
یکپارچه)
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد